El rector de la UdL, al comitè permanent de Crue Universidades

El de Córdoba, reelegit com a president per a un segon mandat

Gómez Villamandos Crue
Gómez Villamandos / Foto: Crue Universidades españolas

El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha entrat al comitè permanent de Crue Universidades españolas, juntament amb la rectora de la Universitat del País Basc, Eva Ferreira. Ha estat en el decurs de l'assemblea general que ha reelegit com a president el rector de la universitat de Córdoba, José Carlos Gómez Villamandos. Romanen com a vicepresidents el rector de la Universitat Politècnica de València, Francisco Mora, i el rector de la Universitat Pontifícia de Comillas, Julio Martínez. Els rectors de la Universitat Ramon Llull i la Universitat Carlos III de Madrid, Josep Maria Garrell  i Juan Romo, respectivament, continuen com a vocals.

Quant a la renovació en les Comissions Sectorials de Crue, el rector de la Universitat de Múrcia, José Luján, serà el nou president de Crue- Afers Estudiantils; el rector de la Universitat de Sevilla, Miguel Ángel Castro, el nou president de Crue-Internacionalització i Cooperació, i el rector de la Universitat de Burgos, Manuel Pérez, el nou president de Crue-Sostenibilitat.

Davant la negociació de la futura Llei orgànica del Sistema Universitari, també denominada LOSU, Gómez Villamandos creu que la Universitat afrontarà en els pròxims mesos "un moment crucial per l'oportunitat que s'obre per a dotar al sistema universitari de l'estabilitat i flexibilitat que necessita per a ser competitiu a Europa".

Text: Comunicació CRUE / Premsa UdL