El rector de la Universitat de La Rioja, al capdavant de Campus Iberus

El de la UdL, Jaume Puy, assumeix la vicepresidència del consorci

Iberus-Rectores-Unirioja-002
Ayala, segon per la dreta, amb els altres rectors del Consorci / Foto: Unirioja
El rector de la Universitat de La Rioja, Juan Carlos Ayala Calvo, ha assumit aquest dimecres la presidència del Consorci Campus Iberus, en substitució del de la  Universitat Pública de Navarra (UPNA), Ramón Gonzalo. Així s'ha decidit en la reunió telemàtica del Consell del Campus d'Excel·lència Internacional. El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy, ha estat nomenat vicepresident.

La presidència de Campus Iberus s'exerceix de forma rotatòria entre els rectors de les quatre universitats que el conformen (UPNA, UdL, La Rioja i Saragossa) i la durada dels seus mandats és d'un any.

Ayala és doctor en Ciències Empresarials per la Universitat del País Basc (UPV/EHU). Catedràtic d'Economia Financera i Comptabilitat de la Universitat de La Rioja des de 1997, és fundador del Grup de Recerca d'Empresa Familiar (FEDRA) del mateix centre i director de la Càtedra de l'Empresa Familiar des de l'any 2000. Membre de l'Acadèmia Europea de Direcció i Economia de l'Empresa (AEDEM); també és avaluador acreditat del Model de Qualitat European Foundation for Quality Management; i des de l'any 2000 col·labora amb l'ANECA en els processos d'Avaluació de la Qualitat de les Universitats.