Els campus de la UdL obren les seues portes a 1.800 joves

Enguany hi participen una vintena més de centres que en l'edició anterior

campusoberts2019
El campus 1 d'octubre és el més visitat durant la jornada. FOTO: UdL
Un total de 1.800 joves, estudiants de Batxillerat i Cicles formatius de grau superior, visiten aquest divendres els campus de la Universitat de Lleida a la capital del Segrià i de l'Anoia en la XVII Jornada de campus oberts: 'Coneix la UdL'.

Tot i que la xifra total de visitants és lleugerament inferior a la de la passada edició (1.867) han augmentat el nombre de centres d'on prové el jovent, passant de 56 l'any passat a 73 enguany. Així, l'alumnat que visitarà la UdL estudia en 45 instituts i escoles de les comarques lleidatanes, 15 de les comarques barcelonines, 8 de les tarragonines, 1 centre d'Osca, 1 de Castelló, i 3 de les Illes Balears. Els acompanyaran un total de 61 docents, pels quals la UdL ha organitzat una sessió informativa sobre les novetats en les titulacions universitàries.

Tal i com va succeir en la passada edició, el centre de la UdL que rebrà més persones és la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social, amb 399 alumnes. La segueixen la de Dret, Economia i Turisme i l'Escola Politècnica Superior, amb 320, cadascuna, la Facultat de Lletres amb 183, la de Medicina, amb 176, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, amb 167 i la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, amb 133. Els centres adscrits, l'INFEC i l'Escola de Relacions Laborals, en rebran 199 i 1, respectivament; mentre que el campus d'Igualada el visitaran 2 estudiants.

La Jornada de campus oberts "Coneix la UdL", organitzada pel vicerectorat d'Estudiants i ocupació i la unitat d'Informació i atenció universitària, inclou sessions informatives sobre els diferents graus que s'imparteixen a la UdL, visites guiades a les biblioteques, laboratoris i altres espais universitaris i un esmorzar a tots els campus.