Experts en internacionalització universitària coneixen la UdL

Pertanyen a una quarantena de centres d'educació superior d'Europa, Amèrica i Àsia

EAIE
Participants a la visita, a Cappont / FOTO: UdL
Una cinquantena de directors, coordinadors i personal tècnic de relacions internacionals i de programes de mobilitat universitària de centres d'educació superior d'Europa, Amèrica i Àsia visiten avui la Universitat de Lleida (UdL) amb l'objectiu d'aprofundir o establir noves col·laboracions en aquest àmbit. Es tracta d'un Campus Experiences, una activitat de la Conferència i exposició anual de l'EAIE (European Association for International Education) que possibilita que les persones inscrites puguin visitar la universitat catalana que triïn.

Enguany, la conferència anual de l'EIAE se celebra a Barcelona, des d'ahir i fins el proper divendres. Es tracta del major esdeveniment internacional d'educació superior d'aquest tipus a Europa en reunir milers de professionals per debatre sobre les últimes tendències i eines en internacionalització amb tallers, seminaris, conferències i una fira, on la UdL hi serà present els dies 14, 15 i 16, en un estand amb la resta d'universitats catalanes.

Les persones que avui acull la Universitat de Lleida provenen de 44 centres (la meitat dels quals ja tenen conveni amb la UdL) de diversos països europeus, Israel, Taiwan, Canadà, Estats Units, Mèxic i Brasil. Aquest matí, al Centre de Cultures, han estat rebuts pel vicerector d'Internacionalització, Antoni Granollers i el personal tècnic d'aquest àrea. Després, de la mà dels diferents coordinadors i les coordinadores de mobilitat, han pogut conèixer els centres que prèviament havien triat: les facultats de Lletres, Dret, Economia i Turisme, Infermeria i Fisioteràpia, Educació, Psicologia i Treball Social, l'INEFC, així com les escoles Politècnica Superior i Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària. Finalment, al Rectorat, han estat rebuts pel rector, Jaume Puy.

Recepció amb el rector / FOTO: UdL