Fi de curs per a l'Aula de la Gent Gran de Lleida

aulagentgranUdLficurs2015
La Sala d'Actes s'ha omplert de gom a gom Foto: UdL

La Sala d'Actes del Rectorat s'ha quedat petita per celebrar l'acte de final del curs 2014-2015 de l'Aula de la Gent Gran de Lleida. Fins i tot s'ha habilitat una pantalla al Saló Vïctor Siurana per escoltar la conferència del psicopedagog Daniel Gabarró, titulada Multiplicar l'alegria i la felicitat a la nostra vida. A l'acte també han assistit el rector de la UdL, Roberto Fernández; el president de les Aules de la Gent Gran, Francesc Rué; i la regidora en funcions de Participació Ciutadana, Gent Gran i Voluntariat Sènior de la Paeria, Dolors Arderiu.

Les Aules de la Gent Gran que promou la Universitat de Lleida arreu del territori han comptat enguany amb un total de 1.976 alumnes, dels quals 1.550 són dones. A l'Aula de la capital del Segrià, la xifra ha crescut un 70% aquest curs, fins arribar als 600 estudiants i les previsions, segons Rué, apunten a un nou creixement de cara al proper curs acadèmic 2015-2016.

Carregant el reproductor...

Més recursos