L'Alt Urgell coneix la UdL en una nova edició de "Pròxima estació"

ProximaestacioUdL
Els participants en una aula de simulació a Medicina. FOTO: UdL

Una dotzena de representants d'empreses, centres educatius, ens locals i comarcals de l'Alt Urgell han visitat avui la Universitat de Lleida (UdL) en una nova edició del programa "Pròxima estació: UdL", una iniciativa que impulsa el Consell Social de la UdL des del 2013, en col·laboració amb els consells comarcals, per apropar la Universitat al territori i potenciar les relacions universitat-empresa.

Els visitants, entre ells el president del Consell Comarcal de l'Alt Urgell, Jesús Fierro, han iniciat la visita al campus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), on han conegut la tasca que du a terme el personal investigador dels laboratoris de Tecnologia dels Aliments i de Biotecnologia Vegetal. Seguidament, s'han desplaçat al campus de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, on han visitat les aules de simulació de la Unitat Docent de la Facultat de Medicina i l'Institut de recerca Biomèdica de Lleida (IRBLleida).

Després de conèixer el Magical i la resta d'instal·lacions del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, s'han dirigit al campus de Cappont on han recorregut els diferents centres i la biblioteca. La visita ha finalitzat a l'edifici del Rectorat on han estat rebuts pel degà de la Facultat de Lletres, Joan Busqueta, el president del Consell Social, Ramon Roca, i els vicerectors i vicerectores.

Galeria fotogràfica (Flickr UdL)