La UdL 'en serveis mínims' durant la Setmana santa

Es manté oberta la Biblioteca de Lletres i diferents sales d'estudi

Biblioteca de la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat Foto: UdL

La Universitat de Lleida (UdL) tanca les seues portes al públic durant la Setmana Santa i estalviarà uns 30.000 euros, una quantitat similar a l'assolida durant el mateix període del 2015. La majoria d'edificis suspenen la seua activitat quotidiana entre els dies 21 i 28 de març, ambdós inclosos. A banda de mantenir-se el servei de seguretat les 24 hores en tots els campus, també romanen oberts la Biblioteca de la Facultat de Lletres, a l'edifici del Rectorat, el servei de Registre i diferents sales d'estudi.

La biblioteca funciona en l'horari habitual de 9.00h a 21.00h els dies 21, 22, 23, 26 i 27 de març. Mentre que el 24 només ho fa de 9.00h a 15.00h. Divendres 25 i dilluns 28 estarà tancada. Amb els mateixos horaris mantindrà portes obertes la sala d'estudis de Lletres. L'estudiantat pot accedir a les sales d'estudi i usuaris del campus de Cappont tots els dies de 9.00h a 21.00h. Amb el mateix horari, però només del 21 al 24 de març, també estarà oberta la sala d'estudis de Ciències de la Salut, a la Facultat de Medicina.

Pel que fa al Registre de la UdL, funcionarà a l'entrada del Rectorat del 21 al 24 de març, ambdós inclosos, de 9.00h a 14.00h. També segueixen en funcionament el bar de l'ETSEA, del 21 al 23 de març, de 8.30h a 15.30h; diferents laboratoris del mateix campus d'Agrònoms; l'edifici CREA, a Cappont; i l'edifici de Biomedicina 1, que acull l'IRBLleida.

La Universitat de Lleida va començar amb els tancaments institucionals durant els períodes d'inactivitat docent a l'estiu del 2011, coincidint amb les retallades pressupostàries.