La UdL recomana al professorat suspendre les activitats avaluatives

Claustre extraordinari sobre la sentència aquest dijous al campus de Cappont

Arran de la situació generada per la publicació de la sentència del Tribunal Suprem, l'equip de govern de la Universitat de Lleida (UdL) ha recomanat al professorat que durant aquesta setmana no es desenvolupin activitats avaluatives o que requereixin assistència obligatòria, "per tal de garantir tant els drets de l'estudiantat a participar en les diverses accions i activitats que es puguin dur a terme com el dret a l'educació dels que decideixin assistir a les classes", explica el vicerector d'Ordenació Acadèmica, Francesc Giné.

La UdL també ha convocat un claustre extraordinari per aquest dijous, 17 d'octubre, amb únic punt de l'ordre del dia: el posicionament de la Universitat de Lleida davant de la situació política que viu Catalunya, com a conseqüència de la sentència. La sessió tindrà lloc a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont.

Davant la tancada d'un grup d'estudiants a l'edifici del Rectorat, alguns serveis s'han traslladat temporalment al campus de Cappont, com ara gestió acadèmica.