Medalla d'argent per a la UdL en BTT

El professor de l'EPS Nacho López, sotscampió de Mitja Marató

medalla BTT
López, al podi / Foto: Esports UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit una medalla d'argent al darrer Campionat de Catalunya Universitari de BTT Marató i Gravel, organitzat pel Club Esportiu Algerri i el Servei d'Esports de la UdL. El professor de l'Escola Politècnica Superior (EPS) Nacho López Lorenzo s'ha proclamat sotscampió en la categoria de BTT Mitja Marató, amb un crono de 02:01:55. L'or se l'ha endut Aleix Llort Mas, de la Universitat de Barcelona, i un temps de 01:42:00. Completa el podi, amb la medalla de bronze, el representant de la UVIC-UCC Guillem Brunet Vilarmau (02:09:48).

El  Campionat de Catalunya Universitari s'ha celebrat en el marc de la Marxa BTT Secans de la Noguera, en què han pres part uns 300 ciclistes distribuïts en quatre recorreguts amb distància entre els 22 i els 65 quilòmetres. López ha realitzat la ruta denominada La Guineu, de 35 quilòmetres i 800 metres de desnivell, amb alguns trams tècnics i trialeres.

L'altre representant de la UdL, l'alumne del grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport Nil Pons Álvarez s'ha hagut de conformar amb la quarta posició a la categoria de BTT Marató, amb un registre de 03:19:05 en la prova de 57 quilòmetres i 1.500 metres de desnivell. L'or ha estat per a Martí Temprano Fernandez, de la Universitat Politècnica de Catalunya.
MÉS INFORMACIÓ: