Medalla d'or per a la UdL en Taekwondo

Lluís Mas, de l'EPS, campió de Catalunya a la categoria de menys de 80 quilos

medalla taekwondo
Mas, dalt del podi / Foto: @esportcatuni
L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Lluís Mas s'ha proclamat campió universitari de Catalunya de Taekwondo, en la categoria masculina de menys de 80 quilos. Aquest alumne d'Enginyeria Informàtica a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL ha pujat dalt del podi en la competició celebrada aquest cap de setmana al poliesportiu de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a la ciutat de Barcelona. La medalla d'argent ha estat per a Álex Bert, de la Universitat Ramon Llull, i la de bronze, per a Sergi Gallardo, de la UPC.

Els altres representants de la UdL a la competició, que no han obtingut medalla, han estat Paulino Martinez (INEFC), que competia a menys de 87 quilos; Marc Cervera (EPS), a Poomsae; i Aina Ceballos (Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia), a la categoria femenina de menys de 57 quilos.