Més de 100 empreses i de 200 ofertes de feina a la Fira UdL Treball

El certamen, que compleix deu anys, repeteix format virtual

firaT24
La Fira UdL Treball se celebra demà en format virtual. FOTO: Premsa UdL
Un total de 116 empreses, institucions, associacions i col·legis professionals participen demà 17 d'abril a la desena edició de la Fira UdL Treball, que repeteix format virtual. Els organitzadors, el vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat i la unitat d'Informació i Orientació Universitària de la Universitat de Lleida (UdL) preveuen que se superin les 300 ofertes de contractes de treball i de pràctiques remunerades que a data d'avui arriben a les 218.

La major part d'empreses i entitats de la Fira són de la demarcació de Lleida, però també n'hi ha d'Osca, Saragossa, Barcelona, Reus, Igualada, Madrid o Navarra, d'àmbits tant diversos com el tecnològic, l'agroalimentari, el sanitari, l'educatiu, el social, l'industrial o el turístic principalment. Els 250 estudiants i graduats de la UdL inscrits fins ara a la Fira també hi trobaran una dotzena d'ofertes de feina o de pràctiques fora de l'Estat, com ara per a treballar d'infermers i infermeres en hospitals de Suïssa i els Estats Units, o per fer pràctiques a la seu a Amsterdam de l'Agència Europea de Medicaments.

A través de la Plataforma UdL Treball, tant alumnes com titulats podran penjar el seu currículum i postular en les ofertes que més s’adeqüin al seu perfil. Les empreses, per la seua part, podran tenir coneixement immediat dels candidats i candidates que volen optar-hi i concertar entrevistes. Les persones aspirants al lloc de treball hi podran resposta fins el 26 d'abril.

Com és habitual, la Fira ha organitzat activitats paral·leles que versen sobre ocupabilitat. Tindran lloc a la Sala de videoconferències del Centre de Cultures, a Cappont, en horari de matí i de tarda, però es podran seguir també pel canal de Youtube de la UdL. Es tracta de les xerrades: Intel·ligència Artificial en la selecció de personal, Oportunitats professionals a les institucions de la Unió Europea, i Com gestionar les teves emocions en els processos de selecció, que impartiran Gorka Bartolomé (doctor en Psicologia CEO Do-ceo training), Mirana Gerges Ayad (ambaixadora UdL UNICAT) i Cristina Vidal (psicòloga CEO Centre Psico Lleida), respectivament.

La Fira UdL Treball "pretén ser un espai de trobada entre empreses amb l'estudiantat de darrers cursos i les persones titulades de la UdL per tal que accedeixin al mercat de treball i millorin la seua ocupabilitat", destaquen els organitzadors.