Més de 200 famílies visiten la UdL en la Jornada de campus oberts

CampusObertsUdl2015
La visita a la Facultat d'Educació Psicologia i Treball Social. FOTO: FEPTS-UdL

Un total de 593 persones van visitar aquest dissabte els diferents centres de la Universitat de Lleida en una nova edició de la Jornada de campus oberts per a famílies, que enguany arribava a l'onzena edició. Pertanyien a 208 famílies, 101 provinents de les comarques de Lleida, i 107 d'altres indrets de Catalunya, Aragó, País Basc, Navarra, Comunitat valenciana, Illes Balears i Andorra.

La major part dels participants, un total de 208, van triar la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social per conèixer. De fet, aquest és el centre de la UdL que compta actualment amb més alumnes de grau matriculats, 1.644 aquest curs acadèmic.

El segon centre més visitat va ser la Facultat de Medicina, amb 90 persones, seguida de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, amb 85. Pel que fa a la resta de centres (facultats d'Infermeria, Dret i Economia, Lletres i Escola Politècnica Superior) centres van rebre un total de 247 participants.

Aquesta jornada s'adreça a les famílies d'estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior que estiguin interessats a cursar estudis universitaris a la UdL. Organitzades pel Vicerectorat d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, el Servei d'Informació i Atenció Universitària i els propis centres, tenen com a objectiu donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari als pares i mares de futurs alumnes.

Durant l'activitat es visiten les diferents instal·lacions del campus i s'informa sobre els diferents estudis que s'imparteixen en cada centre, així com sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL.