Premis Mensa per a Isabel del Arco, Gustavo Slafer i Enric Herrero

Al coneixement humanístic, científic i honorífic, respectivament

premis MENSA24
Els guardonats aquest 2024 / Foto: @MensaEspana

Enllaç a la fotografia original

La professora del Departament de Ciències de l'Educació de la Universitat de Lleida (UdL) i coordinadora de l'equip EDO-UdL, Isabel del Arco Bravo, ha rebut el Premi Mensa Lleida al Coneixement Humanístic i Artístic. Mentre, el professor investigador ICREA de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agroalimentària i Forestal i de Veterinària (ETSEAFiV) de la UdL Gustavo Slafer Lago ha recollit el guardó al Coneixement Científic i Tecnològic. El Premi MensaLleida al Coneixement Honorífic ha estat enguany pel catedràtic jubilat de la Facultat de Medicina de la UdL, Enric Herrero Perpiñan.

L'acte de lliurament dels premis ha tingut lloc aquest divendres a l'Auditori Joan Oró del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL), rebatejat com a Parc Agrobiotech; amb el president de Mensa España, Miguel Angel Juan; el coordinador de Mensa Lleida, Josep M. Farré; la vicerectora de Transferència del Coneixement de la UdL, Olga Martín-Belloso; i el gerent del PCiTAL, Miquel Aran. A banda del professorat universitari, també han rebut el Premi MensaLleida al Coneixement Emprenedor els creadors de @talkualfoods, Oriol Aldomà i Marc Ibós.

Alguns professors que han rebut el premi Mensa en edicions anteriors són, entre altres, la professora de l'ETSEAFiV, Teresa Capell; l'exprofessora de la Facultat de Medicina, Elvira Fernández; la catedràtica de l'Escola Politècnica Superior Luisa F. Cabeza; o el catedràtic jubilat de la Facultat de Lletres, Ximo Company, que va ser el primer l'any 2016.