Relleu a la presidència de la Xarxa Vives

El rector de la UdL passa el testimoni al de la UPC

Vives-UdL
Crespo, dalt a l'esquerra, en la darrera trobada a Lleida / Foto: UdL
El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Jaume Puy Llorens, ha cedit avui la presidència de la Xarxa Vives d'Universitats (XVU) al rector de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), Daniel Crespo Artiaga, d'acord amb el calendari rotatiu de sis mesos de mandat. Puy passa a ser vicepresident quart. Completen la junta Oriol Amat i Salas, com a vicepresident primer; la rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón Soler, com a vicepresidenta segona; i el rector de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, Josep-Eladi Baños Díez, com a vicepresident tercer.

Durant la presidència de Crespo, la Xarxa desenvoluparà el pla anual d'actuació, aprovat en la reunió de l'Assemblea General que va tenir lloc a la UdL. Són més de 150 iniciatives distribuïdes en 11 programes: Definició Estratègica, Comunicació, Cultura, Estudiants, Igualtat de Gènere, Llengua, Mobilitat, Programes Sènior, Publicacions, Recerca i Relacions Internacionals.

Text: Comunicació XVU / Premsa UdL

MÉS INFORMACIÓ: