Renovada l'acreditació europea del màster forestal mediterrani

La Unió Europea el valida per segon cop com a 'Erasmus Mundus'

MEDFOR-MasterForestalMediterraniUdL2017
El MEDFOR compta amb alumnat provinent de diferents països. FOTO: UdL
El Màster Forestal Mediterrani i de Gestió de Recursos Naturals – MEDFOR (Mediterranean Forestry and Natural Resources Management) que oferta la Universitat de Lleida (UdL) juntament amb altres sis universitats, ha aconseguit renovar la distinció de qualitat de la Unió Europea com a Erasmus Mundus per al període 2017-2020.

Això suposarà poder oferir 3,37 milions d'euros en beques internacionals per a l'estudiantat de les set universitats implicades durant els propers quatre anys: UdL, Lisboa (Portugal), Catòlica Portuguesa de Porto (Portugal), Pàdua (Itàlia), Túscia (Itàlia), Valladolid (Espanya) i Tècnica de Karadnezic (Turquia).

Les beques cobreixen despeses de viatge, estada, participació i taxes mentre durin els estudis, ja que l'estudiantat ha de seguir classes en un mínim de dos països participants, havent d'escollir el primer any entre Lleida, Pàdua o Lisboa.

Per al proper curs acadèmic 2017-2018, la UdL preveu rebre 13 estudiants provinents de Síria, Índia, Kènia, Bangladesh, Itàlia, Àustria, Azerbaidjan, Pakistan, Ghana, Algèria, Uganda i Nepal.

A més del MEDFOR, la UdL compta amb un altre màster Erasmus Mundus. Es tracta del Màster Forestal Europeu que, l'any passat, va renovar per tercer cop aquesta distinció de qualitat de la Unió Europea.