Sis esportistes de la UdL, entre els universitaris catalans més destacats

Paula Raúl s'ha endut el premi com a millor esportista femenina absoluta

Sis esportistes de la UdL, entre els universitaris catalans més destacats
Muñoz, Raúl i Llobera, amb els guardons / Foto: Esports UdL
Sis alumnes de la Universitat de Lleida (UdL), 4 noies i 2 nois, han estat reconeguts avui com a millors esportistes del curs 2018-2019 a Catalunya. Es tracta de Paula Raúl (atletisme i absolut femení), Jone Zabaleta (cros), Iñaki Muñoz (futbol sala), Elena Gasull (judo), Roger Camprubí (mitja marató) i Ares Llobera (tennis). D'aquests, només tres han participat en l'acte que ha tingut lloc aquest matí al Paranimf de l'Edifici Històric la Universitat de Barcelona (UB): Muñoz, Raúl i Llobera, que han estat acompanyats pel vicerector de Cultura i Extensió Universitària, Joan Busqueta.

El lliurament dels guardons ha coincidit amb l'acte de cloenda de la 34a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris i el reconeixement a les Seleccions Catalanes Universitàries, amb el lliurament d'uns diplomes als i les components de cadascuna. A banda de Muñoz, a la selecció de futbol sala també han competit els alumnes de la UdL Carlos Ferrer i Carles Bordalba. En handbol femení han competit Marina Graells i Paula Milagros; i en bàsquet femení, Neus Canet.