Tres medalles per a la UdL en l'estatal de taekwondo

Or en volei platja i bronze en rugbi als Campionats de Catalunya

Tres medalles per a la UdL en l'estatal de taekwondo  Or en volei platja i bronze en rugbi als Campionats de Catalunya
Els medallistes de taekwondo Foto: Servei d'Esports-UdL

Els representants de la Universitat de Lleida (UdL) han aconseguit tres medalles en els Campionats d'Espanya Universitaris de Taekwondo que s'han disputat aquest diumenge a Los Alcázares, organitzats per la Universitat Catòlica de Múrcia (UCAM). Joel Catalina s'ha proclamat campió a la categoria de més de 87 quilos i Lluís Mas, sots-campió a la de menys de 80 quilos. Pel que fa a les noies, Sonia Cobos ha guanyat medalla de bronze en menys de 53 quilos, mentre Noemí Catalina, amb clares opcions a medalla, no ha pogut aconseguir la seua per manca de participants en el seu pes.

La UdL ha sumat aquest cap de setmana dos medalles d'or més, en aquest cas als Campionats Universitaris de Catalunya. Carles Tersa i Lluís Rabassa s'han proclamat campions com a parella de volei platja masculí a la competició disputada a Platja d'Aro. Mentre, l'equip de rugbi platja masculí de la Universitat de Lleida ha aconseguit una medalla de bronze després de guanyar l'equip de la Universitat Politècnica de Catalunya.