Un TFG sobre contaminació per pesticides, premi Enginy 2023

De la graduada en Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat Ariadna Flores Junqué

premi enginy23
Valls i Grau, amb els guardonats / Foto: CETILL
Un treball final de grau (TFG) de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) titulat Anàlisi de la contaminació aèria en tractaments de pesticides mitjançant l'ús d'un sistema LiDAR ha estat el guanyador del 31è Premi Enginy Miquel Aixalà, que atorga el Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL). La graduada en Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat Ariadna Flores Junqué s'ha endut un premi econòmic de 500 euros, més la col·legiació gratuïta a Enginyers Lleida durant un any.

El segon premi, dotat amb 300€, ha estat per al graduat en Enginyeria Mecànica Razvan Andrei Botezatu amb el TFG Xassís d'una sembradora suspesa: optimització estructural i estudi de la seva modularització per a models de diferent amplada de treball. Mentre, el tercer de 200€ l'ha guanyat el graduat d’Enginyeria Mecànica, Roger Sanfeliu, amb Dimensionament i disseny d'un sistema de conversió elèctrica per pedaleig.

Els guardons s'han lliurat aquest dijous al vespre al campus de Cappont, en un acte presidit per la directora de l'EPS, Magda Valls, i el degà del CETILL, Ramon Grau.

Text: Comunicació CETILL / Premsa UdL