Un equip de Dret i ADE guanya la Lliga de debat

Representaran la UdL en la competició interuniversitària de la Xarxa Vives

lligadebat
L'equip guanyador. FOTO: Consell de l'estudiantat UdL
Laura Rey, Victoria Iustina Calusera, Josep Segarra, alumnat del grau en Dret, i Raül Molina, estudiant de la doble titulació en Dret i Administració d'Empreses, han estat els guanyadors de la VII Lliga de debat interna de la Universitat de Lleida que ha tingut lloc aquesta setmana.

Aquest equip, que es va enfrontar ahir en la final a Núria Sorolla, Jordi Areny (alumnat de Dret), Itamaràs Medina (grau en Psicologia) i Josep Sala (estudiant del doble grau en ADE i enginyeria informàtica), representarà la UdL en la propera edició de la Lliga de debat universitària 2019 de la Xarxa Vives que tindrà lloc a la Universitat Rovira i Virgili (Tarragona) del 27 al 30 d'abril propers.

El jurat estava format per Paloma de Barrón, Germán París i Daniel Fernández (professors d'aquest centre) i Joan Busqueta (vicerector d'Activitats culturals).

A la Lliga de debat interna de la UdL hi han participat 12 alumnes de diferents titulacions, que han hagut d'argumentar a favor i en contra de si l'actual sistema educatiu garanteix el progrés de les persones. L'estudiantat guanyador va defensar la postura del sí.

Totes les persones que han participat en aquesta competició, destinada a fomentar la cultura del debat i l'oratòria dels universitaris dels diferents territoris de parla catalana, han rebut formació prèvia en un curs organitzat per l'Agrupació de debat de la UdL.