Una alumna de la UdL revalida el títol com a campiona de Catalunya de cros

Noemí Garcia Bagué s'imposa en categoria femenina i Unai Pérez queda segon en nois

medalles cros23
Els medallistes universitaris / Foto: Esports UdL
L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Noemí Garcia Bagué ha revalidat aquest diumenge a Tàrrega el títol de campiona universitària de Catalunya de cros. L'alumna de Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport s'ha imposat en la categoria femenina amb un crono de 00:19:44. Mentre, el seu company de centre Unai Pérez Sánchez ha quedat sots-campió en la masculina, amb un temps de 00:23:58.

En el cas de les noies, que completaven un recorregut de 5.400 metres, per darrera de Noemí Garcia han quedat Martina Laplana (Universitat de Barcelona), amb crono de 00:19:50; i Irene Perales (Universitat de Vic-UVic) amb 00:21:50. En el dels nois, amb una distància de 7.200 metres, la medalla d'or ha estat per a Albert Majó (Universitat Abat Oliva), amb un registre de 00:23:45; i la de bronze, per a Unai Altuna (Universitat Rovira i Virgili), amb 00:24:24.

El Campionat de Catalunya Universitari de Cros s'ha celebrat en el marc del 30è Cros Ciutat de Tàrrega, que ha comptat amb 760 persones inscrites en 19 categories. Els organitzadors havien preparat 8 circuits de terra amb distàncies d'entre 40 metres (pels minis P3) fins els 7.200 metres a l'espai Felip Robinat Felip del càmping municipal.