Una professora de la UdL, millor professional turística de Lleida

Eva Martín imparteix docència des del 2010 al Grau de Turisme

IMG_20190409_230628
Eva Martín. FOTO: UdL
La professora de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la UdL, Eva Martín Fuentes, va rebre ahir un dels Premis Turisme i Comerç de la Ciutat de Lleida que atorga l'Ajuntament per distingir l'aportació d’empreses i de professionals a la potenciació d'aquestes sectors al territori.

Martin, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i doctora en Enginyeria i Tecnologies de la Informació, va ser guardonada en la categoria de Millor professional turística per a la seua contribució al turisme de Lleida a través de la seua docència i recerca en aquest àmbit.

A més de la professora de la UdL, van ser premiats 33 professionals més en les categories de millor venedor, trajectòria professional dedicada al turisme, trajectòria professional dedicada al comerç,; 8 negocis com a millor comerç de barri, millor empresa turística, millor empresa comercial, innovació empresarial turística, innovació empresarial comercial i entitat que més ha contribuït al foment, la promoció i a la dinamització turística de Lleida. Mentre que la menció honorífica dels Premis de Turisme i Comerç 2019 va ser per a Jaume Marimon, expresident de la Federació d'Hostaleria de Lleida.

Eva Martin és professora al grau de Turisme des de 2010. L'any 2017 va obtenir la Menció d'excel·lència docent que atorga a Comissió de Qualitat de la Universitat de Lleida. Pel que fa a la recerca, ha fet diferents treballs relacionats amb la capital del Segrià com ara estudis sobre l'impacte econòmic dels esdeveniments a la ciutat o dels estudiants de mobilitat. També ha investigat en comerç electrònic en el turisme de neu i de muntanya i en promoció turística a través de les xarxes socials de les marques catalanes, entre altres.