Jornades Univers Lliure

Sala Auditori
C/ Escar, 6-8
08039 Barcelona

Les Jornades “Univers Lliure” sobre universitats i coneixement lliure tenen com a objectiu reflexionar sobre la transferència de coneixement de les institucions universitàries a l'actual model de Societat de la Informació, es tractaran temes com l'ús del programari lliure i els continguts oberts, i la cooperació científica i acadèmica entre les institucions universitàries. Durant dos dies, els propers 29 i 30 de novembre, “Univers Lliure” vol ser un espai de contacte i d'intercanvi entre les comunitats d'usaris de programari lliure i continguts oberts que hi ha actualment a les diferents universitats del territori català.

La Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació (STSI) de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Observatori per la Societat de la Informació a Catalunya (FOBSIC), Universitat Digital, l'Oficina de Programari Lliure, la Fundació i2CAT i el Centre de Supercomputació de Catalunya (CESCA) organitzen aquestes jornades. “Univers Lliure” compta amb la col·laboració de la Universitat de Lleida (UdL), Universitat Oberta de Catalunya (UOC), CreativeCommons-Catalunya i la Xarxa Internacional d'Administracions Públiques pel Programari Lliure.

La jornada està adreçada a tota la comunitat universitària en general que integra l’Institut Joan Lluís Vives, i en definitiva, a tothom qui estigui interessat pel coneixement lliure. Les jornades es faran al Consorci “El Far” de Barcelona (plànol) i cal inscriure's prèviament ja que l'aforament és limitat. Hi haurà servei de traducció simultània.

WEB JORNADES "UNIVERS LLIURE"

STSI Fobsic

Universitat digital Lafarga.cat Cesca  i2cat