Descarregar Pdf

Terminis

Convocatòria oberta del 19 de NOVEMBRE al 9 de DESEMBRE

 

Instruccions per fer la sol·licitud

  1. Llegiu bé totes les instruccions que se us dóna per complimentar la sol·licitud.
  2. La sol·licitud consta de vàries parts:
    1. Dades personals
    2. Estudis actuals
    3. Mobilitat desitjada
    4. Coneixements d'idioma
    5. Informacions complementàries (discapacitats, dades bancàries, etc.)
    6. Documentació necessària: hi ha documentació que és obligatori pujar-la a la sol·licitud, si no es carrega, la sol·licitud no es pot finalitzar i enviar. La resta de documentació complementaria es pot enviar per correu electrònic escanjada a l'Oficina de Relacions Internacionals (ori@int.udl.cat), en un termini màxim de 10 dies naturals des de que finalitza el període de sol·licitud.
      • Documentació que cal pujar a la sol·licitud (escanejada i amb bona qualitat, no s'acceptaran fotografies de mòbil):
        • Fotografia tipus carnet (format jpg)
        • Fotocòpia DNI o NIE vigent (format pdf)
        • Matrícula curs actual (format pdf)
        • Learning agreement provisional (un per a cada opció de destinació triada) (format pdf)
        • Acreditació número bancari IBAN (format pdf). Heu de ser titulars del compte bancari acreditat.
  3. Un cop omplerta la sol·licitud, enviar-la on-line (recordeu que ara ja no la podreu modificar). Es generarà un pdf que us podeu descarregar i quedar com a comprovant. No cal presentar-lo a l'Oficina de Relacions Internacionals.
  4. Per a qualsevol dubte, envieu un correu electrònic a: ori@int.udl.cat

Sol·licitud online

Accedir al formulari on-line en aquest enllaç: SOL·LICITUD

  1. Registre: Per a poder fer la sol·licitud us heu de registrar amb un nom d'usuari i contrasenya (part dreta de la pantalla)
    • IMPORTANT:
    • A l'hora de registrar-vos, fiqueu el vostre nom i dos cognoms EN MAJÚSCULES, perquè així constarà a la sol·licitud.
    • Registreu-vos amb un correu electrònic que utilitzeu sovint.
    • Recordeu aquestes dades perquè us permetran accedir a la vostra sol·licitud i fer-ne les modificacions. La sol·licitud es pot modificar tants cops com calgui, sempre i quan no s'hagi enviat. Un cop enviada, ja no es pot modificar, és definitiva.
  2. Autenticació: Un cop us heu registrat, accediu a la sol·licitud en línia introduint el correu electrònic i el password utilitzat en el registre i el codi captcha de seguretat a la part esquerra de la pantalla.

MOLT IMPORTANT: Si sortiu de la sol·licitud i torneu a entrar, fixeu-vos bé que l'enllaç a la barra del navegador acabi en /spa, si acaba en /eng, canvieu-ho per /spa, sinó el formulari no funcionarà correctament.

   Darrera modificació: