Formació bàsica en cooperació per al desenvolupament

Cartell_cooperació internacional_1

L'objectiu principal del curs és proporcionar coneixements bàsics sobre la cooperació internacional per al desenvolupament amb la idea de dotar d'eines concretes per viatjar als països en desenvolupament de manera responsable.

La formació està dirigida a les persones, membres de la comunitat universitària, que es presenten a la Convocatòria de Projectes de Cooperacio i de Mobilitat Solidària de la UdL, així com a l'estudiantat en general que vulgui introduir-se al món de la cooperació, la pau i la protecció dels drets humans.

Pel que fa als continguts, es tractaran qüestions com:
- Què es la cooperació al desenvolupament, l'Acció humanitària i l'Educació per a la transformació social.
- L'aproximació a la mobilitat solidària des de la perspectiva antropològica.
- El paper d'una persona voluntària en un país del Sud Global, i el paper de les persones cooperants.

En el cas de Lleida, es poden escollir entre dos torns en horari de matí de 10h a 13:30h, o bé en horari de tarda de 15:30h a 19h. I al Campus d'Igualada només serà en horari de tarda. Per tal de poder dur a terme les totes les franges horàries serà necessari un número mínim de persones inscrites.

Per obtenir el crèdit de matèria transversal (18.46€) es requereix l'assitència els 3 dies i un treball autònom.

Si voleu apuntar-vos, podeu clicar al seguent formulari.