La unitat Arxiu i Gestió de Documents es constitueix com una unitat administrativa de caràcter central que dóna servei a tota l'estructura administrativa i acadèmica de la Universitat, i que sota la dependència de la Secretaria General de la UdL és l'encarregada de l'organització, la gestió, el tractament, la custòdia i la difusió dels documents que formen part del patrimoni documental de la Universitat. [+]

Què vols fer?

   Notícies[+] Més notícies

  ISO 30301. La UdL segueix el camí cap a la informació, íntegra i fiable.

Dijous, 7 de juliol del 2022. La Universitat de Lleida ha rebut la renovació del Certificat en UNE ISO 30301 que atorga AENOR. Certifica que disposa d’un sistema de gestió per als documents conforme a la Norma UNE-ISO 30301:2019 per la creació control, arxiu difusió i accés als documents de la Universitat gestionats per l’Arxiu i Gestió de Documents. I també per la creació, control i arxiu de documents gestionats pels departaments de la Universitat, relatius al les seves activitats administratives i organitzatives.

 

  SETMANA INTERNACIONAL DELS ARXIUS

Xerrada Reduir, redissenyar i reutilitzar: gestió de documents per a organitzacions sostenibles

A càrrec de Fátima Rodríguez Coya, arxivera del Principat d’Astúries i investigadora

7 de juny, 18:30h. Xerrada virtual a través de l’enllaç: https://eu.bbcollab.com/guest/2e2f1b5203d04ad3a5462c87906130c9

En el marc d’activitats de Sostenibilitat i Medi Ambient de la Universitat de Lleida

#Som Arxiu

 

  ESCOLA NORMAL DE LLEIDA:

Amb la col·laboració del Consell Social de la Universitat de Lleida i la subvenció del Memorial Democràtic

28/01/2021. L'Arxiu i Gestió de Documents de la Universitat de Lleida completa la neteja, restauració, classificació, catalogació i digitalització dels 10 quaderns escrits per futurs mestres de l'Escola Normal de Lleida l'any 1932.