1 de juliol de 2008

. PREMIS / Ja es coneixen els guanyadors dels premis a treballs de recerca d'estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius. Els alumnes guardonats poden gaudir de matrícula gratuïta el primer curs de carrera

Premis a Treballs de Recerca de SecundàriaLa mort, els algoritmes per resoldre equacions, el poble sahrauí i la cervesa són només alguns dels temes dels treballs de recerca reconeguts per la Universitat de Lleida en el marc dels Premis UdL per a estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior. La cinquena edició d'aquests guardons ha rebut un total de 105 projectes, el que representa un augment del 40% respecte a l'anterior convocatòria. Destaca l'increment, sobretot, dels treballs relacionats amb les àrees d'Humanitats i de Salut i Nutrició.

El jurat ha fet públic aquest dilluns, 30 de juny, el seu veredicte. S’han atorgat 14 premis, dos per a cadascuna de les sis temàtiques generals i un més per a cadascun dels àmbits específics (Gènere i Cooperació). Els alumnes guardonats pertanyen a 11 centres de secundària de Lleida i Barcelona. Encapçala el rànquing l'IES Guindàvols, amb quatre projectes de recerca premiats en aquesta edició.

Els guanyadors, un cop matriculats a la UdL el curs 2008/09, gaudiran d'un ajut equivalent a l’import de la matrícula del primer curs. També s’atorgaran sengles premis de 200 euros als estudiants premiats, els tutors dels treballs i els respectius centres. El lliurament dels guardons tindrà lloc en un acte públic durant la propera tardor.

MÉS INFORMACIÓ