Argent en l'universitari estatal de tennis

TennisUdL2015
Bueno i Muñoz, amb les seues medalles Foto: Esports UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit la medalla d'argent en els Campionats Universitaris d'Espanya de tennis. Concretament, en dobles masculins. Antonio Bueno i Francesc Muñoz, estudiants d'INEFC, s'han proclamat sots-campions en la fase final disputada aquest cap de setmana a la Universitat Camilo Jose Cela de Madrid. L'or ha estat per a la Universitat de València (UV) i el bronze, per la Universitat de Granada.

Bueno i Muñoz van superar totes les eliminatòries fins caure a la final contra la parella de la UV, formada per Samuel Ribeiro i Arturo Torregrossa, en dos sets. El primer, per 6 jocs a 3 i el segons, per 7 a 5.

Aquesta medalla en tennis s'afegeix a les aconseguides en atletisme i taekwondo. Gerard Porras s'ha proclamat subcampió en 110 metres tanques i Elena Llobera, ha aconseguit el bronze en salt de llargada. Noemí Catalina és la nova sots-campiona universitària d'Espanya de Taekwondo, en la categoria de menys de 73 quilos, i el seu germà Joel, medalla de bronze en la categoria de més de 87 quilos.