Les 'cracs' del pàdel universitari català

Les esportistes de la UdL guanyen les medalles d'or i d'argent a Vic

medalles padel
Les medallistes de la UdL / Foto: Esports UdL
Les alumnes de la Universitat de Lleida (UdL) Ares Llobera i Paula Nogué s'han proclamat campiones universitàries de Catalunya de pàdel en el torneig celebrat aquesta setmana al Club Tennis Vic, a Gurb. La UdL també ha guanyat la medalla d'argent en categoria femenina, gràcies a Sandra Azorín i Helena Boquet. Llobera, alumna de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, i Nogué, de la Facultat de Dret, Economia i Turisme, s'han imposat a la final per 6-1 i 6-4 a les seues companyes de la UdL. Azorín estudia a l'Escola Politècnica Superior i Boquet, a l'INEFC-Lleida.

Les medalles de bronze han estat per a dos parelles de la Universitat de Barcelona (UB) formades per Maria Batalla i Maria Rodríguez, i Paula Pozo i Natàlia Torreblanca. A la competició femenina de pàdel també han participat dos parelles de la Universitat Internacional de Catalunya, una de la Universitat Pompeu Fabra, una de la Universitat de Vic i una de la Universitat Oberta de Catalunya.

Amb aquestes medalles, la UdL ja suma un total de 19 als campionats universitaris de Catalunya 2021.