Exposició

Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera
Campus de Cappont | Universitat de Lleida

Dijous 21 de maig de 2009

19.00h SALA D'EXPOSICIONS DEL CENTRE DE CULTURES I COOPERACIÓ TRANSFRONTERERA DEL CAMPUS DE CAPPONT

INAUGURACIÓ de l'exposició "Fantasmetes", de la il·lustradora lleidatana Sílvia Colomina. La mostra podrà visitar-se del 21 de maig al 2 de juny de 2009.

La reflexió sobre el procés creatiu i sobre l'efímer serveix com a punt de partida per a l'exposició que l'artista lleidatana Sílvia Colomina inaugurarà demà a les 19.00h al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la Universitat de Lleida, al campus de Cappont. La mostra, batejada amb el nom de Fantasmetes, continua un projecte anterior de l'artista, A casa, que va ser presentat l'any passat a la Sala Coma Estadella.

Segons explica Colomina, ara es tracta d'una casa on hi conviuen els fantasmes. Deambulen en el seu interior, tot mirant per portes i finestres i així, cansats de viure, passen els dies. "Són fantasmes innocents, com els ninots de broma del dia dels Sants Innocents, personatges que cerquen sentiments càlids, ordenats i penjats, blancs, perquè estan en silenci".

L'exposició presenta una vintena de peces en què la pintura, la roba i el paper comparteixen protagonisme. Els fantasmes, sense rostre, estan cosits i retallats, però mai acabats, per això en pengen fils.

Colomina, que ja va exposar a la UdL l'any 2004, està interessada en "plasmar un instant en què alguna cosa encara està per definir i que quan s'acabi ja no serveixi". Així, aquesta llicenciada en Història de l'Art creu que "una obra pot tenir un principi i un final, tot i que potser el final no arriba mai".

Fantasmetes es podrà visitar fins el proper dia 19 de juny a la sala d'exposicions del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la UdL.

print enrera pujar

Darrera modificació: