1a Setmana de la Sostenibilitat

DILLUNS 22 Novembre de 2010
17.00h | Saló Vïctor Siurana

INAUGURACIÓ DE LA SETMANA / TAULA RODONA

Taula rodona amb els partits polítics amb representació parlamentària a les Terres de Ponent sobre: POLÍTIQUES DE SOSTENIBILITAT

Participen: Amador Marqués (PSC-Unitat d'Aran), Jordi Sala (CiU), Joaquim Sangrà (ERC), Francesc Pané (ICV) i Imma Manso (PP). El debat serà moderat pel vicerector d'Infraestructures i Tecnologies de la Informació de la UdL, Pere Solà.

DIMARTS 23 Novembre de 2010
11.00h | Edifici Polivalent, Edifici 3 d’ETSEA, Facultat de Medicina i Rectorat (Cafeteria)

TALLER D'AIGÜES / ENDEVINA QUIN AIGUA BEUS

taller quin aigüa beus? Universitat de Lleida

Aquesta activitat servirà per diferenciar entre l'aigua de l'aixeta i l'embotellada, tot reflexionant sobre els impactes mediambientals associats a cadascun dels consums.

DIMARTS 23 Novembre de 2010
16.30h (1a sessió) / 18.00h (2a sessió) | Rectorat (Aula 2.16)

TALLER DE BIJUTERIA AMB MATERIAL RECICLAT I REUTILITZAT

taller joies reciclades. Universitat de Lleida

El professorat, l'estudiantat i el Personal d'Administració i Serveis podrà participar en un taller de bijuteria amb material reutilitzat,. Durant la sessió també es plantejarà l'impacte ambiental i social que té consumir cafè en format de càpsules, així com els beneficis del cafè de Comerç Just.

Impartit per TOCS d'ART. Cal inscripció prèvia a secretaria@viti.udl.cat

DIJOUS 25 Novembre de 2010
18.00h (1a sessió) / 19.00h (2a sessió) | Rectorat (Aula 0.30)

TALLER DE MODELATGE AMB PAPER RECICLAT PER A NENS I NENES

Impartit per Paloma Aragón (www.lacasitadepapel.com). Cal inscripció prèvia a secretaria@viti.udl.cat

DIVENDRES 26 Novembre de 2010
10.00h | Vestíbul Edifici 3 (ETSEA)

JORNADA DE MOBILITAT

Taulell informatiu, taller de xapes, passi de fotografies, repartiment de bandes reflectants, armilles i esmorzar.

DIVENDRES 26 Novembre de 2010
11.00h | Seminari 1 edifici 5, vestíbul edifici 3 (ETSEA)

WORKSHOP-DEBAT SOBRE MOBILITAT SOSTENIBLE A LLEIDA

El workshop està orientada a elaborar un llistat de propostes d'actuacions de millora per a la mobilitat sostenible. El taller organitzat per la Comissió de Medi Ambient dins de la setmana de la sostenibilitat comptarà amb diferents agents que promouen i que proposen accions decisives en temes de mobilitat

o Ajuntament de Lleida - Sr. Sergi Gimeno
o BACC - Sra.Diana Martínez i Sr.Cesar Gemeno
o CCOO - Sra.Teresa Castells
o Universitat de Lleida - Sr.Pere Solà
o Guàrdia Urbana de Lleida - Sr. Lluís Rue
o ATM Lleida - Sr.José Lluís Cunillera i Sr.Samuel de la Fuente
o Associació d’estudiants de la UdL
o Promoció del Transport Públic (PTP) - Sr.Enric Marí

Durant la Jornada també hi haurà al vestíbul de l'Edifici 3 d'Etsea:

-Passi de fotos de personal de la UdL en bicicleta.
-Taller de xapes personalitzades: posa’t guap@ dient la teva sobre la mobilitat sostenible
-Informació de la campanya Bicicampus, per a que puguis gaudir de les avantatges de formar part de la UdL.
-Informació sobre com circular a la ciutat amb bicicleta
-Enquesta sobre mobilitat. Respon tot participant en el sorteig d’un lot: Productes ecològics de cosmètica, equipaments per la bici: timbre, reflectant i llum de bicicleta.

Els 50 primers que vinguin s’emporten una armilla reflectant i una cinta reflectant.

Del 19 de Novembre al 20 de Desembre de 2010
Vestíbul de la Facultat de Medicina

EXPOSICIÓ dels guanyadors del PREMI MEDIA AMBIENT 2009. DISSENY PER AL RECICLATGE: PRODUCTE RECICLAT i/o RECICLABLE de l’AGÈNCIA DE RESIDUS

Exposició Sostenibilitat. Universitat de Lleida

El Premi Medi Ambient. Disseny per al Reciclatge: Producte Reciclat/Reciclable de la Generalitat de Catalunya, distingeix productes, projectes, estratègies i materials amb un disseny que tingui en compte i incorpori criteris de reciclatge i/o reciclabilitat. Amb aquest premi es promouen i reconeixen els esforços adreçats a desenvolupar materials i fabricar productes biodegradables i/o que incorporin materials reciclats; i a facilitar-ne la reciclabilitat quan arriben al final de la seva vida útil.

[+] INFORMACIÓ

Del 19 de Novembre al 10 de Desembre de 2010