INSOMNIA

CAFÈ DEL TEATRE ESCORXADOR
  Entrada gratuïta
UdL Insomnia 2010
INSÒMNIA-XII Festa de la Creació es presenta enguany en una edició especial dedicada al poeta lleidatà Màrius Torres, tot sumant-se així als actes de commemoració del Centenari del seu naixement.

Sota el títol Cartes a Màrius Torres oferim un muntatge escènic que té com a fil conductor l'epistolari del poeta, a partir del qual ens podrem apropar molt més a l'home que fou i a l'obra que escrigué.

Un sentit homenatge a un dels màxims exponents literaris de les nostres terres que vol reivindicar la vigència i la validesa de l'obra del poeta, així com també oferir-ne una lectura des de la perspectiva dels joves creadors (escriptors, músics, artistes plàstics, etc.) i des de l'actualitat del segle XXI.

Durant l'acte també es farà el lliurament dels premis del Premi Literari Cartes a Màrius Torres, de caire epistolar, adreçat als alumnes de secundària de la ciutat i convocat en motiu d'aquesta edició.

INSÒMNIA-XII Festa la Creació és un festival fet i pensat per joves escriptors amb la voluntat i l'esperit de ser un espai de creació i de trobada artístiques obert a tota la ciutat.

Un festival literari nascut en el si de la universitat, però que s'ha sabut transformar i reinventar any rere any per oferir sempre un cert punt d'originalitat i de nova proposta, la qual cosa li garanteix sempre dinamisme i frescor.

LA TERTÚLIA DEL DIMECRES

print enrera pujar