III Setmana de la Sostenibilitat

Del 22 al 27 d'octubre de 2012

Dilluns 22 d'octubre de 2012

17.00 h. Campus del Rectorat, Sala de Juntes de la tercera planta
Presentació del 1r Concurs d’Idees Sostenibles de la UdL.

17.30 h. Campus del Rectorat, Sala de Juntes de la tercera planta

Inauguració a càrrec del Vicerector de Campus de la Universitat de Lleida i president de la Comissió de Medi Ambient Dr. Jesús Avilla Hernández i acte seguit xerrada inaugural: Consumir menys per a viure millor: L’autogestió col·lectiva, amb Mariona Bosch i Francesc Rota, membres de Cal Cases (cooperativa d’habitatge en cessió d’ús al Bages).

Dimarts 23 d'octubre de 2012

17.30-19.30 h. Campus de Ciències de la Salut, Seminari 2.26 de la unitat docent HUAV
Taller de compostatge, a càrrec d’Ecostudi. 20 places. Inscripcions a: vdc.secretaria@udl.cat fins al dijous, 18 d’octubre.

Dimecres 24 d'octubre de 2012

17.30-19.30 h. Campus de l'ETSEA. Sala de graus de l'edifici 1
Taula rodona (workshop): Els residus a la Universitat de Lleida: estat actual i futur immediat, amb: Ana Bravo, coordinadora tècnica de Serveis comunitaris de la UdL; Ricard Vizcarra, de l’empresa Ecostudi; 1 representant de cadascuna de les empreses de neteja; 1 representant de cadascuna de les concessions de restauració de la Universitat.

17.30-19.30 h. Campus de l'ETSEA. Sala de juntes de l’edifici principal
Taller de reparació de bicicletes, a càrrec del BACC. 15 places. Inscripcions a: vdc.secretaria@udl.cat fins al dijous, 18 d’octubre.

Feliu Ventura a la Universitat de LleidaDijous 25 d'octubre de 2012

17.00 h. Campus de Rectorat, Sala de Juntes de la tercera planta
Presentació del projecte ReUdLitza.

17.30-19.30 h. Campus del Rectorat, aula 0.10b
Taller de recollida selectiva. Sabem fer recollida selectiva correctament? On van les coses després de portar-les a “reciclar”?, a càrrec de Pietat Pizarro, tècnica de medi ambient de l’Ajuntament de Lleida. 25 places. Inscripcions a: vdc.secretaria@udl.cat fins al dijous, 18 d’octubre.

17.00 h. Plaça Víctor Siurana
Jocs de fusta per a la canalla amb “Tombs creatius”.

20.00 h. Plaça Víctor Siurana
Festa sostenible: concert del cantautor Feliu Ventura, amb pedals de la iniciativa “Música zero” i amb barra de l’Associació de consum ecològic “Lo Fato”.

Divendres 26 d'octubre de 2012

17.30 h Campus de Cappont. Sala de juntes de la Facultat de Dret i Economia
Debat: Els residus a Catalunya. Reduïm, incinerem, aboquem? Amb: Francesc Giró, adjunt a direcció de l’Agència de residus de Catalunya; Xabier Mikel Errekondo, exalcalde d’Usurbil (Guipúscoa); Josep Lluís Moner, tècnic de l’Institut de Sostenibilitat de la UPC i col·laborador de la Fundació privada catalana de prevenció de residus i consum responsable.

Cloenda de la Setmana de la Sostenibilitat a càrrec del Magnífic Rector de la Universitat de Lleida, Dr. Roberto Fernández.

Dissabte 27 d'octubre de 2012

12.00-14.00 h. Visita guiada al parc de la Mitjana. Inscripcions a: vdc.secretaria@udl.cat fins el dijous, 18 d’octubre.

Durant tota la setmana

El cobrador del frac ambiental es passeja pels diferents campus.

CAMPUS D’ETSEA. Av. de l’Alcalde Rovira Roure 191
CAMPUS DEL RECTORAT. Pl. de Víctor Siurana, 1
CAMPUS DE LA SALUT. Av. de l’Alcalde Rovira Roure 80
CAMPUS DE CAPPONT. C. de Jaume II, 73.

reudilitza

ReUdLitza té com a objectiu ajudar a minimitzar la generació de residus i frenar el consumisme abusiu mitjançant la reutilització, donant més vida a alguns d'aquells productes que ja no ens serveixen a nosaltres, però poden servir a d'altres persones, sempre sense intercanvi monetari.

COL·LABORA

ilnet      ilnet