Dilluns 22 de setembre de 2008

::::  FESTA DEL VOLUNTARIAT LINGÜÍSTIC DE LA UdL ::::

Representació de l'obra de teatre MY LLEIDA
Actuació de la colal castellera de LOS MARRACOS de la UdL
Concert de rock amb THE COMPANYS

Obra de teatre My Lleida. UdL
DILLUNS 22 DE SETEMBRE DE 2008 | 20.00h
TEATRE DE L'ESCORXADOR

Representació de l'obra de teatre MY LLEIDA

My Lleida és una obra de teatre de petit format que mostra les aventures d’un estudiant estranger en una universitat catalana. L'obra fa una paròdia (amb situacions còmiques i iròniques) de les diferents situacions que viu el protagonista, que són les mateixes que viuen les persones que vénen a fer una estada acadèmica aquí: buscar pis, anar a classe, sortir de nit, examinar-se...

Els Marracos de la UdL
DILLUNS 22 DE SETEMBRE DE 2008 | 21.30h
TEATRE DE L'ESCORXADOR

Actuació de la colla castellera LOS MARRACOS DE LA UdL

La colla castellera de Los Marracos de la UdL donen el tret de sortida a la seva 9a temporada col·laborant en la Festa del Voluntariat Lingüístic.

[+] www.marracos.udl.cat

The Companys a la FEsta del Voluntariat Lingüístic de la UdL
DILLUNS 22 DE SETEMBRE DE 2008 | 22.00h
CAFÈ DEL TEATRE DE L'ESCORXADOR

Actuació del grup de rock lleidatà THE COMPANYS

David Masot: Veu | Raül Vallès: Bateria i veus | Robert Masip: Baix | Benjamí "Melín" Quiroga: Guitarra i veus | David Rovira: Guitarra solista | Jordi Moragues: Teclats.

THE COMPANYS neix l'any 1993 i està format per sis músics de Maials, Almatret, Arbeca i Lleida, que pas a pas s'han fet camí en el panorama musical català. Des dels inicis l'any 1993 fins a l'actualitat THE COMPANYS ha realitzat centenars de concerts arreu dels Països Catalans. Des de 1994 fins a l'actualitat han realitzat més de 300 concerts i han actuat en importants festivals com el Carrascar 2001 a Alacant, el Senglar Rock 2001, l'Acampada Jove d'Arbúcies 2002 i 2003, la Festa dels Súpers de TV3 a l'Estadi Olímpic de Montjuïc (octubre de 2002), i els 10 anys de l'Enderrock al Parc de la Ciutadella de Barcelona l'any 2003, entre d'altres.

L'any 2002 treuen el primer disc anomenat Apuja't la bragueta (Picap). El 2003 els encarreguen fer una versió d' El cant del Barça que interpreten al Camp Nou. Després, arriba el disc Ni polític ni correcte (Picap), un treball que ha estat reconegut per Ràdio 4 com un dels deu millors discs editats en català l'any 2004. Produït per Jordi Armengol, en ell els THE COMPANYS mostren una evident evolució tant en contingut com en maduresa musical sense renunciar a la concepció divertida, festiva i irònica que sempre els ha caracteritzat.

L'any 2005 reben el Premi Enderrock al millor grup revelació i fan la banda sonora de l'exitosa sèrie de TV3 Lo Cartanyà. A finals del 2005 recullen la música d'aquesta sèrie en el tercer disc Les músiques de Lo Cartanyà. Amb dos collons (Picap).

Novament a la festa del Voluntariat Lingüístic de la Universitat de Lleida, The Companys ens oferiran un festiu concert amb els seus grans èxits i algunes de les cançons que formaran part del seu quart treball.

[+] www.thecompanys.com
[+] www.cafedelteatre.com

::::: MÉS INFORMACIÓ :::::

Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera
C. Jaume II, 67 / 25001 Lleida
Tel. i fax (+34) 973 00 35 42
sl@sl.udl.cat

(Horari de la Secretaria: de dilluns al divendres, de 10 a 14.00h)

Oficina al Campus de l'ETSEA
Palauet, planta baixa