Sol·licitud

 Descarregar Pdf

La sol·licitud en 5 passos:


1.  ABANS D'EMPLENAR LA SOL·LICITUD EN LÍNIA:

  1. QUINES PLACES HI HA?   Abans d'accedir al formulari on-line, consulteu l'OFERTA DE PLACES que hi ha disponible per al vostre centre i la vostra àrea d'estudis.  Per triar destinació, consulteu l'oferta acadèmica de la universitat que us interessi, accedint a la seva pàgina web, on també trobareu informació pràctica adreçada als estudiants Erasmus, incoming o d'intercanvi (exchange students). LLEGIU ATENTAMENT LES OBSERVACIONS DE LA PLAÇA, on es detalla nivell d'idioma i departament/facultat de destí, segons informació disponible.
  2. QUINA ÀREA D'ESTUDIS PODEU DEMANAR?   Podeu demanar només places de la vostra àrea d'estudis o àmbits similars. Consulteu observacions de la plaça per saber si el conveni està limitat a una titulació/departament de destí en concret.
  3. QUINA DURADA TENEN LES PLACES?  El nombre de mesos està indicat a la llista de places.  Si una plaça té una durada de curs complet, però voleu marxar només un semestre, també és possible demanar aquesta plaça (excepció: estudiantat de la Facultat de Lletres, per normativa pròpia de la facultat).
  4. QUANTES UNIVERSITATS ES PODEN SOL·LICITAR?   Si us interessa més d'un destí, podeu demanar fins a un màxim de 5 universitats de destinació, per ordre de preferència, sempre que aquestes destinacions també siguin del vostre interès. La llista d'opcions pot incloure també places ofertades dins el Programa de Mobilitat de la UdL.

Abans de fer la sol·licitud, és aconsellable assistir a les Sessions Informatives per conèixer el vostre coordinador/a acadèmic i els criteris de convalidació a cada escola/facultat.



2.  PREPARAR LA DOCUMENTACIÓ QUE CALDRÀ PENJAR EN LÍNIA:



3.  EMPLENAR EL FORMULARI DE SOL·LICITUD (en línia): 

Abans de fer la sol·licitud, us haureu de registrar: anar a "inscripció" (part dreta de la pantalla), crear-vos un usuari i una contrasenya (de 8 caràcters mínim, que inclogui un número, una majúscula i també un caràcter especial, com a mínim).  Poseu el vostre nom i cognoms en majúscules i sense accents. Recordeu bé la contrasenya que us heu creat, per poder tornar a accedir a la vostra sol·licitud posteriorment i poder fer canvis, si és necessari.

Després, aneu a "inici de sessió" (part esquerra de la pantalla) i utilitzeu l'usuari i contrasenya creades.

La sol·licitud es pot modificar i guardar tants cops com sigui necessari, però sempre abans d'enviar-la. Un cop enviada en línia, ja serà definitiva i no es podrà modificar.

  • Feu clic aquí per accedir al Portal de Mobilitat, on trobaràs el FORMULARI DE SOL·LICITUD "Sol·licitud mobilitat sortint 2019-20"  (el formulari només està disponible durant el període de convocatòria)



4. 
PUJAR LA DOCUMENTACIÓ (en línia):


Al formulari, caldrà carregar la documentació requerida.

Per a la correcta visualització de la documentació, convé no pujar fotografies realitzades amb telèfons mòbils. Si els documents no tenen la qualitat necessària per a llegir-los correctament, no es donaran per vàlids.

 

5. ENVIAR (en línia):

Un cop s'han emplenat tots els apartats del formulari i s'han carregat els documents en línia, només caldrà prémer el botó d'ENVIAR.
 

MOLT IMPORTANT: 
Si l'estudiant ha començat una sol·licitud en línia, però finalment no l'envia, dins del termini establert, es considerarà que desisteix de la petició i no serà admès al procés de selecció.
 

Últim dia per enviar la sol·licitud en línia:  9 de desembre de 2018


 

   Darrera modificació: