Sobre el web

El web de la Universitat de Lleida empra el gestor de continguts OpenCms. Les plantilles creades són accessibles de nivell AA, tot i que, com que l'editor emprat pel gestor —el FCKEditor— no genera codi totalment accessible, no podem assegurar que el contingut de totes les pàgines creades pels editors de la Universitat siguin accessibles a aquest nivell.

Més informació: Accessibilitat al web de la UdL

Per tal de garantir una correcta navegació recomanem tenir activades les opcions javascript i css del vostre navegador. Aquestes opcions solen estar activades per defecte en les configuracions dels navegadors.

El web fa servir un disseny adaptatiu responsive design que s'adapta a qualsevol mida de dispositiu.

Els continguts propis de la plana de la UdL estan subjectes a llicència Creative Commons:

Llicència de Creative Commons

Aquesta obra de Universitat de Lleida (UdL) està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

Darrera modificació: