Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR)
Descarregar pdfPodeu consultar els horaris de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres i del Registre Electrònic en la Resolució 41/2023 de 14 de desembre de 2022, de la Secretària General de la Universitat de Lleida, per la qual es fan públics els horaris i sistemes d’accés del registre electrònic i l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registres de la Universitat de Lleida
Durant el període del 5 al 27 d'agost de 2023 l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres romandrà tancada.
Altres sistemes d'accés i comunicació: La presentació de sol·licituds també es pot fer en qualsevol dels llocs que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per qualsevol dubte podeu contactar al correu: sg.secretaria@udl.cat
Registre Electrònic de la Universitat de Lleida
Secretaria General
sg.secretaria@udl.cat
Pl. de Víctor Siurana, 1
E-25003 Lleida
Tel. +34 973 70 23 52/2010
Fax +34 973 70 20 99 .