Exposició: 25 anys de l'Aula de Poesia Jordi Jové

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Biblioteca Jaume Porta (Campus 1 d'Octubre - Cappont)
Web:
Biblioguia: 25 anys de l'Aula de Poesia Jordi Jové
Inici:
Finalització:

Exposició bibliogràfica: 25 anys de l'Aula de Poesia Jordi Jové, que es pot visitar fins el 10 de març.

L'Aula de poesia de la Universitat de Lleida va iniciar la seva activitat l’any 1994 sota la direcció de Pere Rovira, escriptor i professor de literatura espanyola moderna i contemporània al Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica de la Universitat de Lleida. L’any 2004 va ser rebatejada com a Aula de poesia Jordi Jové en memòria del poeta i professor del mateix Departament (Lleida, 1954-2003). Afavorir el coneixement de la poesia actual, donar veu als seus autors mitjançant lectures públiques comentades i difondre la seva obra són els principals objectius de l'Aula de poesia Jordi Jové, oberta a la comunitat universitària i a la societat en general.

L'any 2019 s'ha commemorat els 25 anys de l'Aula de Poesia Jordi Jové. Per aquest motiu, des de la unitat de Biblioteca i Documentació, amb la col·laboració de l'Aula de Poesia Jordi Jové i el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària, s'ha sumat a aquesta celebració amb l'exposició bibliogràfica: 25 anys de l'Aula de Poesia Jordi Jové que podeu visitar fins al 10 de març, a la primera planta de la Biblioteca Jaume Porta.

També s'ha elaborat una biblioguia sobre aquesta exposició que podeu consultar en aquest enllaç: http://biblioguies.udl.cat/auladepoesiajordijove.

ExpoAulaPoesiaJordiJoveUdL2020