Exposició: Els fòssils, finestra al passat: evolució de les plantes vasculars

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Biblioteca de l'ETSEAFiV (Agrònoms)
Web:
Centenars de milions d'anys d'evolució de les plantes superiors, en una exposició
Inici:
 | 
Finalització:

Inauguració de l'exposició Els fòssils, finestra al passat: evolució de les plantes vasculars; a càrrec de Josep Antoni Conesa Mor (comissari de la mostra i professor de l'ETSEAFiV) i Elionor Vilalta (cap de la biblioteca del campus).

Restes fossilitzades de troncs, tiges, escorces, fulles i llavors procedents d'arreu del món són el gruix de l'exposició Els fòssils, finestra al passat: evolució de les plantes vasculars que fins al 10 d'abril, es podrà veure a la biblioteca del campus agroalimentari, forestal i veterinari de la Universitat de Lleida.

Comissariada pel professor de Botànica de la UdL, Josep Antoni Conesa, aquesta mostra ens convida a recórrer centenars de milions d'anys d'evolució de les plantes superior a través de les vitrines, expositors i cartells que conformen l'exposició. "Des de les primeres formes terrestres fins als grans boscos que van modelar els paisatges durant el Carbonífer i, des d'aquest període cabdal en l'evolució vegetal, a l'aparició de les primeres plantes que es reprodueixen per llavors per acabar en el sorgiment de gèneres d'espècies modernes", explica Conesa.

Biblioguia de l'exposició

detallvitrina