Informació de l'esdeveniment
Inici:
Finalització:
Exposició: Història de l'art: El valor de la mirada

Inauguració de l'exposició comissariada per l'alumnat de 3r i 4t del Grau d'Història de l'Art i Gestió del Patrimoni artístic: Història de l'art: El valor de la mirada, que es podrà veure fins a finals d'any.

L'exposició compta amb 35 fotografies realitzades pels mateixos estudiants que exploren la relació entre l’obra i l’espectador, i abracen una gran varietat d'obres d’art de diverses èpoques i estils. Els artífexs d’aquesta exposició han utilitzat la seva creativitat per mostrar la importància de la perspectiva individual a l’hora de contemplar una obra d’art.

L’exposició és una oportunitat per compartir i explorar la relació, la bellesa, la fragilitat i la complexitat del món dels artistes, dels historiadors, i dels historiadors de l’art, tot convidant l'expecador a reflexionar sobre la feina i el valor que la mirada de l'artista ha volgut donar en cada fotografia.

expoart4 Una de les fotos de l'exposició. FOTO: Blanca Alba Algar