Exposició fotogràfica de cooperació en salut a Gàmbia

L'exposició és una mostra del projecte solidari d’estudiants i professorat de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL a Gàmbia en tasques de cooperació a través de l’ONG Alpicat Solidari

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala d'Exposicions de La Teneria (Campus d'Igualada-UdL)
Web:
Cooperant a Gàmbia amb estudiants d'infermeria i de fisioteràpia
Inici:
Finalització:
Exposició fotogràfica de cooperació en salut a Gàmbia

Inauguració de l'exposició fotogràfica de cooperació en salut a Gàmbia, que es podrà visitar fins el 23 de novembre.

Durant els mesos d’estiu diversos grups d’estudiants i professorat de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia, del campus de Ciències de la Salut i del Campus d'Igualada-UdL, han realitzat tasques de cooperació a través de l’ONG Alpicat Solidari a Gàmbia centrades amb la col·laboració per l’atenció de la salut al Health Centre de la regió de Baja Kunda.

Els estudiants de fisioteràpia han realitzat consulta de fisioteràpia al centre atenent diferents patologies neurològiques i musculoesquelètiques entre d’altres, així com consulta domiciliària al poblat de Sutukoba. Important destacar la seva gran tasca en els pacients afectats per la malària cerebral.

Els estudiants d’infermeria han participat en diferents campanyes de vacunació, han pogut fer pràctiques a hospitalització, urgències, àrea de maternitat i en la consulta de control i seguiment de ferides agudes i cròniques que ha presentat una gran demanda.