Hackathon de l'EPS: HackEPS 2020

Inici:
Finalització:
hackeps UdL 2020

Per quart any consecutiu l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) de la mà de LleidaHack, una associació d'alumnes de l'EPS creada especialment per aquest esdeveniment, organitza la HACKEPS, una hackathon on el motor principal és el desenvolupament de programari.

Aquesta quarta edició de la HackEPS, que se celebrarà el 28 i 29 de novembre, serà online però la metodologia no canvia: Les empreses patrocinadores oferiran un repte amb els seus respectius premis i els diferents equips hauran de desenvolupar, en 24 hores, un producte informàtic complet. Un cop s'hagi esgotat el temps per a la codificació del projecte, els equips hauran de presentar el seu producte davant un jurat, que triarà la millor solució al problema plantejat.

Enllaç a les inscripcions: https://lleidahack.github.io/hackeps-2020/

Podeu mantenir-vos informats de les novetats relacionades amb la HackEPS 2020 en aquest amteixa web o bé, directament, a les xarxes socials:

Instagram: @hackeps_
Twitter: @hackeps