II Jornada de Patrimoni i Educació

II Jornada de Patrimoni i Educació
Inici:
Finalització:

Educació i patrimoni són un binomi fonamental no només en l’àmbit de l’educació formal, sinó també en l’educació no formal i en l’educació permanent de la ciutadania. La situació de pandèmia viscuda durant el darrer any ens obliga a reflexionar sobre les pràctiques i les relacions establertes entre els museus i les escoles, i a explorar nous camins que permetin enfortir els vincles actuals. La jornada té per objectiu obrir un espai de formació, debat i coneixement d’experiències. Està adreçada a professionals del patrimoni i els museus, a l’estudiantat universitari i al personal docent en general.

INSCRIPCIONS

Formulari d’inscripció

Jornada gratuïta. Places limitades

Estudiantat de la Universitat de Lleida: Seu electrònica de la UdL

La Universitat de Lleida reconeix l’assistència a la jornada amb 1 crèdit ECTS de matèria transversal (estudis de Grau) amb avaluació.

Activitat reconeguda pel Departament d’Educació.Pla de Formació de Zona del Segrià.

MÉS INFORMACIÓ

patrimoni.gencat.cat/museusdelleida