Taula rodona amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

#11F / Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
En remot
Web:
Accés a la sessió
Inici:
 |

TAULA RODONA organitzada per l'IRBLleida amb motiu del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, amb la participació de Montserrat Gea (directora de la Direcció General de Professionals de la Salut), Núria Eritja (professora lectora de la UdL i investigadora de l'IRBLleida) i Elena Britti (investigadora en formació de la UdL - IRBLleida).

Podeu accedir a la sessió a través del Campus Virtual.

Exposició: Científiques Catalanes 2.0

Paral·lelament i dins els actes de commemoració de l'11F, el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones de la UdL acull l'Exposició CIENTÍFIQUES CATALANES 2.0, que es podrà visitar fins al 28 de febrer a la planta -1 de l'Edifici Polivalent del Campus 1 d'Octubre de Cappont.

L'exposició visibilitza algunes de les científiques més rellevants del territori català, entre les quals Luisa F. Cabeza, catedràtica laboral de l'Escola Politècnica Superior, i Montserrat Gea, directora de la Direcció General de Professionals de la Salut i professora de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia de la UdL.

L’exposició, coordinada pel Grup de Perspectiva de Gènere de l'Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC), vol donar una major visibilitat al paper estratègic de les científiques a fi i efecte de contribuir a crear i divulgar rols i models femenins, especialment en els àmbits de les ciències i les enginyeries.

ExpoCientifiquesCatalanes2021

DiaDonaNenaCienciaUdL2021