Convocatòria d'ajuts per a estudiants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE)

 Descarregar pdf

El Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat i el Vicerectorat de Compromís Social, Igualtat i Cooperació, dins el Programa UdLxTothom de la Universitat de Lleida, ha fet la 20a Convocatòria d’ajuts per a estudiants de la UdL amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE). Aquesta convocatòria està oberta a tots els estudiants matriculats en la Universitat de Lleida en les titulacions oficials impartides en centres propis durant el curs 2025-2026 que:

- tinguin reconeguda i qualificada legalment una discapacitat igual o superior al 33%, o

- tinguin necessitats específiques de suport educatiu, degudament acreditades, o

- tinguin reconeguda una IPT (incapacitat permanent total) per a exercir la seua professió habitual.


Convocatòria d'ajuts per a estudiants de la UdL amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), curs 2025-2026 (termini obert)

La present convocatòria té per finalitat contribuir a aconseguir que l’estudiantat de grau, màster o doctorat amb necessitats de suport educatiu (NESE) puguin accedir a l'estructura universitària —i mantenir-s’hi— sense dificultats afegides a les que pugui tenir qualsevol altra persona en el normal desenvolupament de la seua vida acadèmica. D’aquesta manera es contribuirà a l'efectivitat del principi d'igualtat.

El termini de presentació s’inicia a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en l’e-tauler de la seu electrònica de la Universitat de Lleida, enllaç i resta obert fins al 31 d’octubre de 2025.

Les sol·licituds amb la documentació necessària han d'anar adreçades al Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat i s’hauran de presentar amb aquest formulari EMSA en el Registre Electrònic de la UdL. Instruccions per formalitzar la sol·licitud.

 

Quina documentació has de presentar 
 
  • Full de dades bancàries per al pagament de l’ajut.
  • Certificació acreditativa, expedida per l’òrgan competent, o de la discapacitat (hi ha de constar el tipus i el grau), o de la IPT o bé de la necessitat especial excepcional. La UdL farà les consultes adients a les unitats internes o externes per tal de poder verificar aquesta informació, en cas que l’estudiant no l’aporti.
  • Document explicatiu en el qual cal fer constar detalladament les dificultats al·legades per causa de la discapacitat i les necessitats que se’n deriven i per les quals es demana l’ajut.
  • Declaració jurada que no es perceben ajudes o beques d’altres organismes pel mateix concepte. En cas de percebre’n, cal declarar-les, fent-hi constar les quanties concedides, la destinació d’aquestes i les entitats que les han concedit.
  • Qualsevol altre document que la persona sol·licitant estimi convenient per avalar la sol·licitud.
  • En cas que es pugui acreditar, document justificatiu del tram 1 de renda familiar establert per a les beques Equitat de l’AGAUR (Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca de la Generalitat de Catalunya) o beca del Ministeri d’Educació i Formació Professional.
 

 

_____________________________________________________________________________________________________________ 

 

BASES REGULADORES

Convocatòria curs 2024-2025  (convocatòria tancada)

 

 

Llista provisional de persones admeses i excloses

Llista definitiva de persones admeses i excloses

 

 

 

 

 

Per a qualsevol dubte i/o aclariment us podeu adreçar a la unitat d'Informació i Orientació Universitària, udlxtothom@udl.cat , telèfon 973003505. 

   Darrera modificació: