1 de desembre de 2009

El Rectorat acull aquest dimecres un homenatge a Haendel amb les seues sonates per a flauta i baix continu
audio
Concert del Trio Barroc del Cafè. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Trio Barroc del Cafè
La Universitat de Lleida acollirà aquest dimecres, 2 de desembre, un concert d'homenatge a George Frideric Haendel (1685-1759), en motiu del 250 aniversari de la seua mort. El Trio Barroc del Cafè oferirà la integral de les sis sonates per a flauta i baix continu del compositor d'origen alemany, a partir de les 19.00h al Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat. En el darrer concert de l'any 2009 a la UdL sonaran instruments originals: flauta de bec, violoncel barroc i clavicèmbal.

Reprenent l'esperit dels conjunts de cambra de les primeres dècades del segle XVIII, el Trio Barroc del Cafè interpretarà una selecció antològica de l'estil i la música de Haendel on es poden apreciar totes les influències rebudes per l'autor: la tradició alemanya, la música italiana i alguns elements més subtils de la producció anglesa. El grup està format pel periodista i locutor de Catalunya Ràdio Joan Vives (flauta de bec), Mireia Ruiz (clavicèmbal) i Daniel Regincós (violoncel barroc).