Novetats / Destacats

Universitat de Lleida

Setmana de la Sostenibilitat i la Salut de la UdL

Del 16 al 22 d'abril de 2021 / Arriba una nova edició de la Setmana de la Sostenibilitat, amb tallers, taules rodones, concert de Maria del Mar Bonet i Borja Penalba entre moltes altres activitats.

18è Concurs de Fotografia de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia

Fins al 6 d'abril de 2021 / La Facultat d’lnfermeria i Fisioteràpia, en el marc de la IX Jornada d’lnfermeria i Fisioteràpia, convoca el seu 18è Concurs de Fotografia per posar en valor el paper decisiu que juguen els professionals de la infermeria i la fisioteràpia en el benestar de la comunitat.

I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora: La salut dels joves d’avui, el benestar del futur

Del 26 al 30 d'abril de 2021 / Tres dies per a la reflexió sobre la situació creada per la #COVID19 entre el joves.

Exposició: Concurs de Cartells de la Universitat d’Estiu 2021

Del 2 al 31 de març de 2021 / Exposició de les obres presentades al Concurs de Cartells de la Universitat d'Estiu 2021 de la UdL, que podrà visitar-se al vestíbul de la planta -1 de l'edifici Polivalent, al Campus 1 d'Octubre de Cappont.

Premis a Treballs de Recerca per a estudiantat de batxillerat i cicles formatius de grau superior

Fins al 8 de març de 2021 / El Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat de la Universitat de Lleida organitza, amb el patrocini del Consell Social de la UdL, els Premis a Treballs de Recerca adreçats a l’estudiantat de Secundària.

II Jornada de Patrimoni i Educació

Del 16 al 23 de març de 2021 / La jornada té per objectiu obrir un espai de formació, debat i coneixement d’experiències, adreçada a professionals del patrimoni i els museus, a l’estudiantat universitari i al personal docent en general.

Cicle de Webinars: El calidoscopi de les migracions. Una diversitat de mirades

Del 4 al 24 de març de 2021 / Organitza: Universitat de Lleida i delegacions de Lleida del COPEC, COPC, TSCAT i CEESC.

21es Jornades d'Emprenedoria i Innovació

Del 23 de febrer al 23 de març de 2021 / Dins el cicle de conferències Noves oportunitats en temps de crisis i pandèmia.

6à edició del Premi Salvador Pániker

Fins al 16 de juliol de 2021 / La UdL i l’Associació Dret a Morir Dignament de Catalunya (DMD CAT) volen impulsar la realització de treballs de fi de grau relacionats amb la mort i la llibertat de l’ésser humà per escollir racionalment el seu destí personal.

Fira UdL Treball 2021

Del 9 al 10 de març de 2021 / Si estudies, si t'has graduat o si tens una empresa o representes una institució, t'esperem a la fira!, enguany en format online.

Seminaris Virtuals: Connecta amb l'Edat Mitjana

Del setembre de 2020 al maig de 2021 / Totes les sessions tindran lloc a les 17:00h de forma virtual. Cal inscripció prèvia tot indicant la sessió a la que es vulgui participar i rebre així l’enllaç de la videoconferència, escrivint a: medieval@historia.udl.cat.

Cicle de conferències sobre racisme i educació: I tu, per què ets racista?

Del 21 d'octubre de 2020 al 3 de març de 2021 / Curs amb persones expertes de diferents col·lectius minoritzats, que des de diferents àmbits professionals disseccionaran l’escola i la praxis educativa per a generar el debat, la reflexió i la mirada col·lectiva i individual sobre la professió i la institució.

Cicle de seminaris de Dret Administratiu

Del 3 de novembre de 2020 al 12 de gener de 2021 / Tots els seminaris seran realitzats en la modalitat no presencial. Es podrà accedir a la videoconferència a través d'aquest enllaç.

VI Concurs de Relats Curts

Fins al 2 de març de 2021 / Concurs de relats curts destinat a l'estudiant matriculat a la Facultat de Lletres inclosos els de mobilitat, així com el de 1r i 2n de batxillerat, Cicles Formatius i 3r i 4t de l'ESO de la circumscripció de Lleida. El relat s'ha d'escriure en castellà i el tema del concurs és la "SOLEDAD", en el marc de la celebració del centenari del naixement d'Elena Quiroga (1921-1995).

Concurs de Cartells de la Universitat d'Estiu

Fins al 17 de febrer de 2021 / El termini de presentació finalitza el 17 de febrer de 2021, la dotació del premi és de 1.000 euros i el concurs està obert a tothom que s'hi vulgui presentar.

Exposició: Científiques Catalanes 2.0

Fins al 28 de febrer de 2021 / Amb l'objectiu de commemorar el Dia Internacional de les Nenes i les Dones a la Ciència, el Centre Dolors Piera acull l'exposició "Científiques Catalanes 2.0", que es podrà visitar fins al 28 de febrer a la planta -1 de l'edifici polivalent del Campus 1 d'Octubre de Cappont.