Novetats / Destacats

Universitat de Lleida

Exposició: Temps de tardor

Fins al 28 de gener de 2022 / L'artista exposa una quinzena d'obres realitzades sobre paper amb tècniques mixtes, acrílics, aquarel·les, monotip i collage, entre altres, on hi reflecteix el seu món interior i la manera de percebre la realitat que l'envolta.

VII Concurs de Relats Curts

Fins l'1 de març de 2022 / Destinat a estudiants matriculats en qualsevol dels Graus de la Facultat de Lletres inclosos els de mobilitat, així com a estudiants de 1r i 2n de batxillerat, Cicles Formatius i de 3r i 4t de la ESO de la circumscripció de Lleida.

Concurs de Cartells de la Universitat d'Estiu

Fins al 22 de febrer de 2022 / El Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària convoca el vint-i-cinquè concurs de cartells per anunciar l'edició de l'any 2022 de la Universitat d'Estiu de la UdL. La dotació del premi és de 1.000 euros (tributs inclosos) i el concurs està obert a tothom que hi vulgui participar.

7à edició del Premi Salvador Pániker

Fins al 16 de juliol de 2022 / La UdL i l’Associació Dret a Morir Dignament de Catalunya (DMD CAT) volen impulsar la realització de treballs de fi de grau relacionats amb la mort i la llibertat de l’ésser humà per escollir racionalment el seu destí personal.

Premis a Treballs de Recerca per a estudiantat de batxillerat i cicles formatius de grau superior

Fins al 8 de març de 2022 / El Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat de la Universitat de Lleida organitza, amb el patrocini del Consell Social de la UdL, els Premis a Treballs de Recerca adreçats a l’estudiantat de Secundària.

II Seminaris Virtuals: Connecta amb l'Edat Mitjana

Del setembre de 2021 al juny de 2022 / Totes les sessions tindran lloc a les 17:00h de forma virtual. Cal inscripció prèvia tot indicant la sessió a la que es vulgui participar i rebre així l’enllaç de la videoconferència, escrivint a: medieval@historia.udl.cat.

Cicle d'activitats ambientals de la Comissió de Sostenibilitat i Emergència climàtica curs 2021-2022

Des del 8 de novembre de 2021 fins al 6 de juny de 2022 / L'edició del curs 2021/22 del Cicle de Xerrades de la Comissió de Sostenibilitat i Emergència Climàtica de la UdL, es centrarà principalment en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) números 6, 7, 11 i 13 de l’Agenda 2030.

Exposició: De l’Estudi General al Segle XXI. Recull Gràfic dels cinquanta anys de la Facultat de Lletres

Fins al febrer de 2022 / L'exposició, que es podrà veure fins al proper febrer al vestíbul de l'Edifici del Rectorat, en el marc dels actes de commemoració del 50è aniversari de la Facultat, repassa aquests anys amb fotografies històriques, documents, publicacions i revistes emblemàtiques com ara La Higiènica o Tirant al Blanc, i s'ampliarà amb testimonis personals que es publicaran setmanalment a la pàgina web de la Facultat i al seu compte d'Instagram.