1 d'octubre de 2009

. COMUNICAT DEL RECTORAT
audio
Campus de Cappont
Davant els resultats de la primera fase de la convocatòria de Campus d'Excel·lència Internacional dels ministeris de Ciència i Innovació i d'Educació en què la UdL no ha estat seleccionada, el Rectorat de la Universitat de Lleida vol manifestar que:

"La Universitat de Lleida va fer l'aposta de presentar-se a aquesta convocatòria amb el suport de les institucions i empreses del territori. Tot i el resultat de la preselecció, la UdL seguirà amb la línia de excel·lència encetada i continuarà optant a futures convocatòries.

Volem donar les gràcies a totes les institucions i empreses lleidatanes que han cregut en el nostre projecte i que hi han col·laborat intensament. Per aquest motiu, pel deure que una universitat pública té amb la qualitat i l'excel·lència i per la complicitat creada amb la societat lleidatana, la UdL no abandonarà aquest projecte".