10 de juliol de 2013

Alumni UdL convida Lleida a participar en l'associació

. L'objectiu principal és afavorir l'ocupabilitat dels titulats

Alumni, Associació d'Exalumnes de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEL'acte de presentació de l'Associació / FOTO: UdL
Amb a voluntat de crear una xarxa "eficient, beneficiosa, útil i al servei de la societat", el president de l'Associació d'Antics Alumnes i Amics de la UdL (Alumni UdL), l'advocat Josep Maria Moragues, ha convidat el món empresarial, econòmic, sanitari, educatiu, social i cultural lleidatà a participar-hi. "Cadascú d'ells té la porta oberta i molt a dir a Alumni UdL", perquè "volem fer més gran la Universitat i, amb ella, Lleida", ha afirmat durant l'acte de presentació a la societat de l'associació que ha acollit el Saló Victor Siurana.

Creada l'any 2000, Alumni UdL, ha renovat recentment la seua junta. Amb Moragues al capdavant, i formada per Raül Vallès (anterior president i ara vicepresident), Xavier Solé (secretari), Felip Garcia (tresorer), Tomàs Alba, Roser Banyeres, Lluís Bordes, Montserrat Comella, Marcos Manceñido, Joan Moreno, Miquel Puertas i Lluís Rodríguez, s'ha fixat com a objectiu principal afavorir l'ocupabilitat dels titulats de la Universitat de Lleida.

És per això que l'entitat treballarà en potenciar la formació en matèries que no normalment no inclouen els estudis universitaris com ara cóm afrontar una entrevista, fer un currículum, parlar en públic, gestionar la identitat digital, cercar borses de treball, tenir la informació necessària sobre què cal quan es vol treballar a l'estranger, etc. "No pretenem ser una agència de col·locació, ha aclarit Moragues, però sí donar-los eines que els ajudin a caminar amb pas ferm".

A més, Alumni UdL té la voluntat de promocionar la Universitat de Lleida internacionalment i posar a l'abast dels seus associats els serveis que ofereix la UdL en col·laboració amb el Rectorat, el Consell Social i la Fundació UdL.

En l'acte d'avui, tant el rector, Roberto Fernández, com el president del Consell Social, Ramon Roca, han destacat la importància que té per a la institució comptar amb una associació d'Alumni forta i l'han encoratjat per assolir els seus objectius.

Alumni, Associació d'Exalumnes de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE La nova junta d'Alumni UdL / Foto: UdL