10 de juny de 2008

Proves d'Accés a la Universitat a la UdL . SELECTIVITAT / La UdL acull des d'avui i fins dijous les proves d'accés a la universitat. Dels 1530 alumnes inscrits, 1392 s'examinen als campus universitaris, mentre que 138 ho faran a La Seu d'Urgell

Cappont, amb 3 tribunals, és el campus que rebrà més estudiants de batxillerat, un total de 595, seguit d'ETSEA, amb 384, Medicina, amb 211 i Rectorat, amb 202. Quant als tribunals, 3 estaran a Cappont i 2 a Agrònoms, mentre que Medicina, el Rectorat i La Seu d'Urgell n'acolliran un.

Les proves començaran a les 9 del matí amb l'examen de les matèries comunes: llengua catalana, llengua castellana i estrangera, i els dies següents es reserven per les matèries específiques i les optatives de modalitat.

Les notes es podran consultar per internet els dies 25 i 26 de juny, i presencialment podran recollir-se el 27.

MÉS INFORMACIÓ

Proves d'Accés a la Universitat (PAU)