10 de maig de 2011

L'atleta de la UdL, Laia Vilalta, subcampiona d'Espanya universitària en els 400m llisos
audio
Laia Vilalta, subcampiona d'Espanya als Campionats Universitaris. Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGELaia Vilalta durant la prova

L'estudiant d'ETSEA va obtenir la medalla d'argent en la prova dels 400 metres llisos el passat cap de setmana a Castelló, durant la celebració del Campionat universitari d'Espanya d'atletisme.

La Universitat de Lleida va estar representada en aquesta competició per cinc atletes: Paula Martínez i Ester Montaner, en els 5.000 metres marxa, Lidia Gómez, en martell, Bartolomé Rigo, en els 1.500 metres llisos, i Vilalta, que va proclamar-se subcampiona d'Espanya amb una marca de 57"34 segons.

La medalla d'or i la medalla bronze en els 400 metres llisos van ser per a dos atletes de la Universitat Autònoma de Madrid.